Příběh - s čím můžete potřebovat pomoci?

03.01.2018

Rád bych se s Vámi podělil o příběh aktuálně prodaného domu. Na začátku jsem přijel na prohlídku nemovitosti, abych poradil s prodejní cenou dvěma rozkmotřeným spoluvlastníkům, kteří řešili vypořádání svého spoluvlastnictví o soudu. Jenže věc nebyla tak jednoduchá jak se zdálo na první pohled. Při prohlídce jsem totiž zjistil, že stav domu neodpovídá tomu, co je zapsáno v katastru nemovitostí (mimochodem - toto se na vesnicích stává poměrně často, je to důsledek načerno divoce stavěných přístaveb v 70. - 80. letech minulého století). V takovém stavu by se reálná tržní cena nemovitosti výrazně snížila, protože by nebylo možné ji vzít jako zástavu případné hypotéky a prodělek spoluvlastníků by se pohyboval v řádu cca půl milionu korun. 

Po dohodě s oběma stranami jsem dostal na starost kompletní servis okolo této nemovitosti a po analýze možností jsme provedli pasportizaci, zajistili veškeré podklady, geometry, architekty a vůbec vše potřebné. Akce trvala 3 měsíce a poté byl dům připraven k prodeji. A aby toho dobrého nebylo málo, prodal se dům téměř ihned za cenu o cca 10% vyšší, než vlastníci původně očekávali.

Mám z takových obchodů radost a věřte, že mi nepřináší jen zisk provize za prodej, ale i radost z toho, že provedená analýza, navržené řešení a správně zvolená strategie obchodu přinesla i mým klientům něco navíc.

Objednejte si schůzku se svým konzultantem ZDE !!

© 2017 Realitni expert, Czech Republic
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky